معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک آرشاک

برند “ آرشاک” با به کارگیری طراحان داخلی و بین المللی و نیروی کار ماهر، از سال 1349 فعالیت خود را در اصفهان آغاز نموده و هم اکنون با چهار شعبه در تهران، چهار شعبه در اصفهان، و نمایندگان فروش فعال در دیگر استانها (آدرس تمامی فروشگاه ها از طریق وب سایت قابل دسترس مشتریان گرامی است) با افتخار در حال فعالیت می باشد.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک آرشاک
1403/08/07 - 12:22
تاریخ و ساعت خبر:
1209
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این برند آمده است : سید محمد کسایی بنیانگذار این مجموعه طی سالها تجربه و تولید در زمینه کت و شلوار آقایان، در سال 1390 با مشارکت و همکاری علی جان جعفری، یکی از مجهزترین و بروزترین کارخانه های تولید کت و شلوار را در ایران راه اندازی، و نام "آرشاک" را که ریشه در تاریخ سرزمین عزیزمان ایران دارد، برای این برند اصیل ایرانی برگزیدند.

تجربیات این سالها و همچنین برنامه ریزی اصولی در بخش مارکتینگ و طراحی، این امکان را فراهم کرد تا بتوانیم از نظر کیفیت محصولی ارائه نماییم که از نظر دیزاین و کیفیت با برندهای برتر خارجی قابل رقابت بوده، و رضایت مشتریان را برای خرید از این برند ایرانی جلب نماییم. باعث افتخار است که امروز با بیش از 300 پرسنل وفادار و ماهر در مجموعه آرشاک، در حال فعالیت و برآورده کردن نیازهای مشتریان عزیزمان هستیم.



وب سایت و اطلاعات تماس برند پوشاک ارشاک

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1209
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir