خلاصه مدیریتی گزارش آسیب‌شناسی صادرات محصولات کشاورزی از منظر بخش خصوصی

باتوجه کاهش صادرات نفت بویژه در سال‌های اخیر واهمیت ارزآوری از طریق صادرات محصولات غیرنفتی بویژه در سال‌های تشدید تحریم، لازم است تا مسائل و مشکلات پیش روی ارزآوری محصولات صادراتی کشاورزی شناسایی شده و در راستای حل چالشهای موجود، علل و عوامل ایجاد مشکلات شناسایی شده و استراتژی حل این چالشها نیز در نهایت ارائه شود.
خلاصه مدیریتی گزارش آسیب‌شناسی صادرات محصولات کشاورزی از منظر بخش خصوصی
1403/08/06 - 15:04
تاریخ و ساعت خبر:
1187
کد خبر:
برند ملی - بر این اساس مطالعه حاضر در 13فصل اما در واقع در دو بخش اصلی طراحی شده است. بطوریکه در بخش اول از مطالعه (فصل اول تا دوازدهم) تصویری از اقتصاد بازار محصولات و چالش‌های قیمتی و مقداری صادرات ایران در بازار جهانی ارائه ‌می‌شود،برای این منظور بازار 12محصول شیر و خامه تغلیظ نشده، شیر و خامه تغلیظ شده، ماست، سیب، خرما، کشمش، زعفران، هندوانه پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است. در گام دوم (فصل سیزدهم)، جلساتی با حضور صادرکنندگان و فعالین بخش با هماهنگی و همکاری دفتر مطالعات راهبردی کشاورزی و آب، برقرار شد و در خصوص چالش‌های صادراتی و قیمت‌های صادراتی بحث و تبادل نظر انجام گرفت که در نهایت در بخش شناسایی چالش‌ها این موارد جمع‌بندی شده است.

گزارش را از اینجا مطالعه و دانلود کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1187
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 145
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir