ديپلماسي اقتصادي
حضور کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی از جمله دغدغه‌های اصلی امروز کشور در جهت بهبود صادرات و به تبع آن بهره مندی از حداکثر ظرفیت تولید داخلی در راستای تحقق نامگذاری 1399 توسط مقام معظم رهبری با عنوان "سال جهش تولید" می‌باشد. برای دستیابی به این هدف و با نگاه بلند مدت و ملی به بحث صادرات، برند سازی محصولات استراتژیک غیر نفتی ایران هم به جهت مزیت های نسبی در حجم و کیفیت تولید و هم به جهت ارتباط با ریشه‌های هویتی برند ملی ایران، در اولویت برنامه ریزی‌های مرتبط با صادرات قرار می‌گیرد.
|دی 1403
با وجود امضای بیش از ۱۴۰ موافقتنامه تجاری میان ایران و سایر کشورها در ۴۵ سال گذشته، تنها ۱۰ مورد از آن‌ها به طور عملیاتی درآمده و بسیاری در مرحله مذاکرات اولیه باقی مانده‌اند. چالش‌های اصلی شامل عدم پیگیری اجرای توافق‌ها، فرآیند زمان‌بر تصویب و طراحی کلی موافقتنامه‌ها به جای توجه به جزئیات شرایط کشورها است. برای بهبود همکاری‌های اقتصادی و خنثی‌سازی تحریم‌ها، لازم است فرآیندهای داخلی تصویب این موافقتنامه‌ها مورد تجدید نظر قرار گیرد و به این شکل نباشد که بیش از مذاکره و جلب نظر کشور مقابل زمان ببرد.
|دی 1403
گزارش استراتژی توسعه جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک، تنب بزرگ توسط مرکز پژوهش های اتاق ایران منتشر شد.
|دی 1403
جای صد حیف دارد که ما در اقتصاد جهانی، به‌واسطه‌ی نداشتن نام و نشان تجاری و خلق محصولات برندساز، از قافله باز بمانیم. برای نمونه، در صنعت فرش، بازی را به چین و آسیای شرقی ببازیم که در مقابلِ هنر فاخر فرش ایرانی، هیچ حرفی برای گفتن ندارند و تنها به امکان برندسازی درست و شناخت بازار امروز مجهزند و با همین ترفند بازی را می‌برند.
|دی 1403
کریدور شمال ـ جنوب می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در افزایش تبادلات تجاری اوراسیا داشته باشد که تجاری‌سازی آن با همکاری سه‌جانبه ایران، آذربایجان و ...
|دی 1403
پروژه اصلاح رابطه مالی زنجیره گاز از اندیشکده سیاستگذاری امیرکبیر در تاریخ 12 دی 1402 در پنل انرژی و حمل و نقل توسط آقای مصطفی اکبری ارائه شد.
|دی 1403
پروژه مروری تحلیلی پیرامون نهادی به نام جهاد سازندگی از اندیشکده حکمرانی مردمی انقلاب اسلامی (حما) در تاریخ 18 آذر 1402 در پنل مطالعات پیشرفت توسط آقای سجاد عبدالهی ارائه شد.
|دی 1403
باشگاه شرکت های صادراتی دانش بنیان IHTECC با ماموریت ارتقای برند ملی در بازارهای بین المللی در سال 98 شروع به کار کرد. این باشگاه تحت حمایت کریدور خدمات فناوری تا بازار، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و کریدور صادرات به ارائه خدمات ارزیابی صادرات می‌پردازد.
|آبان 1403
پروژه بررسی ظرفیت ها و چالش های توسعه، تولید و صادرات میگو از موسسه مطالعات و توسعه محیط زیست آب و کشاورزی در تاریخ 13 دی 1402 در پنل کشاورزی و امنیت غذایی توسط آقای امیرحسین نصرتی ارائه شد.
|دی 1403
پروژه بررسی فرصت ها و چالش ها و راهکارهای بخش ترانزیت از اندیشکده حمل و نقل ایران در تاریخ 12 دی 1402 در پنل انرژی و حمل و نقل توسط آقای علی ضیائی ارائه شد.
|دی 1403
1403/10/02 - 12:51
پروژه ابتکار ایلاف از موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی در تاریخ 25 بهمن 1402 در پنل سرمایه گذاری و تجارت خارجی توسط آقای حمیدرضا فرتوک زاده ارائه شد.
|دی 1403
پروژه طرح جهش کریدور شمال - جنوب از اندیشکده حمل و نقل ایران در تاریخ 12 دی 1402 در پنل انرژی و حمل و نقل توسط آقای علی ضیایی ارائه شد.
|دی 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir