ديپلماسي اقتصادي
منطقه آسیای مرکزی به عنوان یک پهنه محصور در خشکی با محدودیت‌های ژئواکونومیکی متعددی مواجه است. به دلیل عدم دسترسی به آب‌های آزاد هزینه تمام شده تجارت برای این کشورها بالاتر است و همین امر زمینه‌ای برای عدم شکوفایی اقتصادی مبتنی بر تجارت، در این کشورها شده است. از سوی دیگر، وابستگی به جغرافیای همسایگان برای مبادلات تجاری نیز نوعی الزامات سیاسی همسایگی را بر روابط این کشورها با محیط پیرامونی ایجاب کرده که بعضاً محدودیت ‌ساز بوده است.
|دی 1403
گفت و گوی سیمافکر با حمیدرضا فرتوک زاده
|دی 1403
مجموعه وبینارهای پويش ملي صادرات منتشر شد.
|دی 1403
در این وبینار با مبانی و نکاتی از صادرات به کشورهای عربی آشنا می شوید.
|دی 1403
لایو دکتر رحیم محترم و محمد یوسفی آرامش در خصوص شروع صادرات و واردات می تواند به شما کمک کننده باشد،آموزش رایگان صادرات و واردات این لایو را که از اینستاگرام تهیه شده، از ببینید.
|دی 1403
در این سمینار سرفصلهای قوانین حمل و نقل بین الملل توسط مصطفی نظام پرور ارائه می شود.
|دی 1403
فردین کریمی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی ضمن اشاره به اینکه تبدیل شدن ایران به هاب غذایی منطقه بایستی اولویت دولت قرار گیرد، افزود: عدم ثبات در قوانین و مقررات در کشور باعث سلب اعتماد بخش خصوصی به دولت شده است.
|دی 1403
مجید کریمی مدیرکل دفتر بازارهای مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به مقبول بودن یوان در مبادی واردات کالای اساسی افزود: در تعامل با برزیلی ها، هیچ مشکلی برای تسویه با یوان چین وجود نداشت درحالی که ما متصور هستیم، یوان ارز نامرغوبی است و فقط درهم و یورو قابل استفاده است.
|دی 1403
ایجاد هاب غذای منطقه‌ای اقتصاد کشور را مقاوم می‌کند
|دی 1403
در پاکستان، افغانستان و عراق بازار فروش آرد و روغن وجود دارد درحالیکه ظرفیت تولید این موارد در کشور بلا استفاده مانده است.
|دی 1403
ولادیسلاو پرپلکین نماینده وزارت کشاورزی فدراسیون روسیه در ایران ضمن اشاره به اینکه در دنیای امروز هیچ کشوری نخواهد توانست به تنهایی امنیت غذایی خود را تحقق ببخشد افزود در تابستان گذشته در اجلاس بریکس طرحی مبنی بر راه اندازی بورس بریکس مطرح شده بود.
|دی 1403
حضور کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی از جمله دغدغه‌های اصلی امروز کشور در جهت بهبود صادرات و به تبع آن بهره مندی از حداکثر ظرفیت تولید داخلی در راستای تحقق نامگذاری 1399 توسط مقام معظم رهبری با عنوان "سال جهش تولید" می‌باشد. برای دستیابی به این هدف و با نگاه بلند مدت و ملی به بحث صادرات، برند سازی محصولات استراتژیک غیر نفتی ایران هم به جهت مزیت های نسبی در حجم و کیفیت تولید و هم به جهت ارتباط با ریشه‌های هویتی برند ملی ایران، در اولویت برنامه ریزی‌های مرتبط با صادرات قرار می‌گیرد.
|دی 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir