تجربه منوچهر متکی در مدیریت سیاست خارجی ایران و تحلیل وی از ظرفیت ها و فرصت ها این نشست را به محلی برای تبادل دیدگاه ها و شکل گیری نگاه راهبردی به برندسازی ملی ایران تبدیل کرد.
|مهر 1403
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
|مهر 1403
اتـلـاف فعالیتهــا در روابــط اثربخــش بــا کشــورهای عربــی، عــدم توجــه بــه قابلیتهــای نوظهــور فضــای مجــازی و تضعیــف منافــع ملــی، ایــن ضــرورت را ایجــاب مینمایــد کــه پژوهشهـای گسـترده ای در خصـوص تدویـن الگوی راهنمـا بـرای ارتقـای برندسـازی ملـی ایران در فضــای مجــازی انجــام شــود.
|مهر 1403