پژوهش هاي برندسازي ملي
برندسازي ملي از حوزههاي پژوهشي نوپديد و ميانرشتهاي و درعينحال بسيار راهبردي است که طي سالهاي اخير مورد توجه جدي دانشگاهيان و سياستگذاران قرار گرفتهاست. بررسي و مرور پژوهشهاي داخلي انجامشده در اين حوزهي نوپا ميتواند تصوير دقيقي از وضعيت توليد دانش و رويکردهاي پژوهشي غالب بر آن، فراهم آورد. بدينمنظور، در اين پرونده کتب و مقاله هاي علمي منتخب در حوزهي برندسازي ملي (طي سالهاي 1389 تا 1402) به زبان فارسي جهت بهره برداري علاقمندان آورده شده است.
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
|اسفند 1403
این گزارش می تواند برای متخصصان و مدیران منابع انسانی، کارآفرینان و علاقمندان حوزه مدیریت منابع انسانی در ایران ارزش آفرین باشد.
|مرداد 1403
در سال ۱۳۹۶ مرکز بررسیهای استراتژیک ریاستجمهوری همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به تحلیل و ارزیابی فیلمهای بخش مسابقه جشنواره با محوریت موضوع «تصویر ایران در سینمای ایران» پرداخت.
|مرداد 1403
897 نفر بهمن 1402 در گردآوری داده های این گزارش مشارکت کرده اند
|مرداد 1403
نتایج بدست آمده بیانگر این مطلب است که 8 بعد حکمرانی, فرهنگی, اجتماعی, سیاسی, علمی و فناوری, دفاعی, اقتصادی و دینی در ارتقای وجهه و نفوذ ایران در منطقه عربی موثر بوده و ارتباطات و تعاملات رسانه ای این ویژگی ها نیاز به یک سامانه منسجم و هماهنگ قرارگاهی در چارچوب چرخه فرماندهی و کنترل در سطح ملی دارد.
|مرداد 1403