دولت جامائیکا اعلام کرده است که کار را برای توسعه یک استراتژی جامع برند ملی برای تغییر چهره جامائیکا در صحنه جهانی آغاز کرده است.
|آبان 1403
کاستاریکا اولین کشور در جهان است که از هوش مصنوعی برای ایجاد برند ملی خود استفاده می کند.
|آبان 1403
ما محرک های اصلی برندسازی ملت یعنی روانشناسی، منابع شهرت و حکومت را از دیدگاه صاحبان کسب و کار مقایسه کردیم و به دیدگاه جدید و جالبی در مورد کویت رسیدیم
|آبان 1403
پوشیدن لباسهای سنتی چینی طی سالهای اخیر در میان شمار فزایندهای از جوانان، بهویژه کسانی که بین سالهای 1995 تا 2009 متولد شده و به عنوان «نسل زِد» مشهور گشتهاند، به یک روند مد روز تبدیل شده است.
|آبان 1403
دیپلماسی مردم با مردم:پیشران دیپلماسی بنیادینِ کشور بزرگ در سالهای اولیۀ چین جدید، وظیفۀ مبرم دیپلماسی، جلب درک و حمایت بیشتر کشورها و مردم آنها بود. با توجه به شرایط، رئیس مائو تسه تونگ، نخست وزیر ژو انلای و دیگر بنیانگذاران جمهوری خلق تصمیم گرفتند که در جبهۀ دیپلماتیک، باید بر مردم تمرکز کنیم، با مردم کار کنیم و به آنها امیدوار باشیم.
|آبان 1403
در این مقاله ارژان تورایگیروف مورخ قزاقی و معاون مدیر کل مؤسسه تاریخ و قوم شناسی چوکان ولیخانوف، تأثیر فعال ترکیه در آسیای مرکزی از طریق گسترش روابط فرهنگی و اقتصادی، به ویژه با تأکید بر ترکستان را مورد بحث قرار میدهد. ابتکاراتی برای تقویت همکاری ها، حمایت از میراث فرهنگی ترکیه، یکپارچگی اقتصادی و تضمین جایگاه مهم تر ترکیه در منطقه در مواجهه با تغییرات جهانی و چالش های ژئوپلیتیکی در نظر گرفته شده است.
|آبان 1403
استفاده از هویت بصری و تاکید بر رنگ یکی از ارکان برندسازی در سطوح مختلف است.
|آبان 1403
بسیاری از مردم میخواهند برندهایی که میخرند در سیاست خنثی باشند—شاید این بیطرفی بتواند یک حد وسط نادر باشد.
|آبان 1403
رواندا در کنار کمپین های متعدد برای تبلیغ برند ملی خود، به ورزش به عنوان وسیله ای برای تبلیغ روی آورده است. این کشور پس از همکاری با تیم های معروف ورزشی برای تبلیغات مقاصد گردشگری خود تصمیم به میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی گرفته است.
|آبان 1403
در دوران گذار سیاسی، مانند دوران یک دولت موقت، هویت یک کشور اغلب زیر سوال می رود. چگونه یک ملت می تواند در میان عدم قطعیت خود را مثبت به جهان نشان دهد؟ بنگلادش، تحت رهبری دولت موقت دکتر محمد یونس، با چنین چالشی مواجه است. استراتژی های برندسازی ملی برای پیش بینی ثبات، دعوت از سرمایه گذاری خارجی و تضمین اعتماد جهانی در این دوره ها ضروری است. با این حال، به همان اندازه مهم است که تصویری مثبت و آیندهنگر از بنگلادش، کشوری باثبات و پر از پتانسیل و فرصت ارائه دهیم.
|آبان 1403
ریاض، پایتخت عربستان سعودی، در حال برگزاری هشتمین دوره کنفرانس ابتکار سرمایهگذاری آینده در مرکز همایشهای بینالمللی ملک عبدالعزیز با شعار «یک افق بینهایت... سرمایهگذاری امروز برای شکل دادن به فردا» است. مهمترین موضوعات مطرح شده در این همایش شامل نقش آفریقا در اقتصاد جهانی، تقویت نقش زنان در موقعیتهای رهبری، ثبات اقتصادی ، توسعه عادلانه و مبارزه با تغییرات آب و هوایی، هوش مصنوعی، نوآوری، سلامت و مسائل ژئوپلیتیک است.
|آبان 1403
بر اساس نتایج اولیه در ریاست بریکس روسیه طی سال 2024، میتوان نتیجه گرفت که جاهطلبیهای این گروه در واقع به جذب اعضای جدید مشتاق برای شرکت در صحنه باشگاههای مُد روز، محدود نمیشود. هدف آشکار تبدیل این باشگاه بینالمللی مد روز به یک آزمایشگاه جهانی است. تفاوت اصلی این دو قالب در این است که باشگاه به طور عمده موضوع ارتباطات را دنبال میکند و آزمایشگاه نتایج خاص فعالیتهای پروژه را بیان میدارد. در چارچوب «آزمایشگاه بریکس»، اعضای مجمع میتوانند روی رویکردها، مفاهیم، دستورالعملها و مدلهای جدید همکاری چندجانبه کار کنند که متعاقباً با در نظر گرفتن شفافسازی و انطباق آنها، برای سایر سازمانهای بینالمللی مفید بوده و حتی بتوانند در سطح جهانی اعمال شوند و به عناصر مهم نظم جهانی آینده تبدیل گردند.
|آبان 1403